15:52 28.04.2025
Новини
11
Сьогодні, 28 квітня, фахівець ІРЦ, реабілолог, ерготерапевт, фахівець з сенсорної інтеграції Яна Габорець, провела просвітницький захід на тему «Сенсорна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами» для педагогів Сторожницький ліцей. Знати про сенсорну інтеграцію дітей з особливими потребами важливо вчителям у школах з кількох причин:
Розуміння поведінки: Діти з порушеннями сенсорної інтеграції можуть реагувати на звуки, світло, дотики або інші стимули інакше, ніж їхні ровесники. Вчитель, який це розуміє, не сприйматиме такі реакції як “непослух” чи “лінощі”, а як прояв особливостей розвитку.
Сьогодні, 25 квітня, фахівець ІРЦ Ольга Михаць провела семінар на тему «Загадка тисячоліття - людина дощу» в Минайська філія Концівського ліцею Холмківської сільської ради .Поява дитини з розладом аутистичного спектру (РАС) – це серйозний виклик для педагога та дітей у класі.
Прояви аутизму дуже різноманітні, але в будь якому випадку, педагогові доведеться докласти багато зусиль на пошук підходу до «особливої» дитини. Україна приєдналася до світового тренду на інклюзію, то як навчати «особливу» дитину і що потрібно знати педагогові, щоб досягти успіху - це стало темою для обговорення на сьогоднішній зустрічі.
Дякуємо чудовим педагогам за активну участь та підтримку ініціатив на шляху до ще ефективнішої роботи з нашими учнями.
19:09 25.04.2025
22 квітня, педагогічні працівники Інклюзивно-ресурсний центр Холмківської сільської ради взяли участь в унікальному семінарі для фахівців, батьків і всіх, хто працює з дітьми з ООП на базі ГО «Неємія». Тема семінару: «АВА – прикладний аналіз поведінки. Поведінкова терапія дітей з ООП. Коригування мовлення у дітей з РАС та ООП».
13:49 22.04.2025
Сьогодні, 12 квітня, відбувся благодійний обід з участю Інклюзивно-ресурсний центр Холмківської сільської ради , на якому наші дітки були почесними гостями. Нам випала можливість одними з перших скуштувати славнозвісні Happymeel і випити запашної McCoffe, а головним бонусом стали позитивна атмосфера і щирі посмішки, як діток, так і батьків. McDonald's Ужгород - приклад сучасного бізнесу - щирість, чудові ініціативи, відкритість до співпраці, бажання дарувати Емоції. Щиро дякуємо за запрошення, бажаємо процвітання і вдячних клієнтів.
11:52 12.04.2025
Сьогодні, 9 квітня, на базі Інклюзивно-ресурсний центр Холмківської сільської ради , Яна Габорець - фахівчиня ІРЦ, реабілітологиня, ерготерапевтиня, фахівчиня з сенсорної інтеграції, продовжує серію тренінгів на тему "Сенсорна інтеграція у дітей з особливими освітніми потребами" для педагогічних працівників Концівський ліцей. Важливі висновки: - Сенсорна інтеграція відіграє ключову роль у розвитку дітей, допомагаючи їм освоїти і використовувати свої сенсорні навички; -Терапія сенсорної інтеграції є ефективним способом допомогти дітям із різними сенсорними проблемами; -Сенсорна інтеграція сприяє розвитку психомоторики та сенсорних процесів, що позитивно впливає на загальний прогрес дитини; -Батьки можуть брати активну участь у сенсорній стимуляції своїх дітей і допомагати їм розвивати свої сенсорні навички; -Навчання сенсорної інтеграції пропонує спеціальні програми та методи, які можуть допомогти дитині досягти максимального потенціалу та розвинути свої сенсорні можливості. Дякуємо педагогічним працівникам Концівського ліцею за активну участь та підтримку наших ініціатив.
13:46 09.04.2025
Сьогодні ми завершили наш робочий тиждень дуже плідно - фахівець ІРЦ ( логопед) Валерія Анатоліївна, провела Просвітницький захід для педагогічних працівників Шишлівського ЗДО на тему «Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку. Вікові норми, червоні прапорці». Важливість розвитку мовлення в дітей дошкільного віку - не можливо перебільшити. Пропонуємо вам перелік основних «червоних прапорців» в мовленнєвому розвитку дитини, на які варто звернути увагу: До 6 місяців: дитина не реагує на звуки та не гулить. До 1 року: відсутність лепету (повторення складів на кшталт "ба-ба", "ма-ма"), дитина не реагує на своє ім'я. До 1,5 року: відсутність спроб сказати хоча б кілька слів, брак реакції на прості команди ("дай", "покажи"). До 2 років: дитина має дуже обмежений словниковий запас (менше 50 слів) і не складає простих фраз, наприклад, "мама дай". До 3 років: мовлення складається з одного-двох слів, або дитина не вміє відповідати на прості питання, мало спілкується. У будь-якому віці: якщо дитина різко втратила мовленнєві навички, які вже мала, або уникає спілкування з дорослими та дітьми.Що робити, якщо ви помітили «червоні прапорці»?Не панікуйте, звертайтесь до логопеда. ВАЖЛИВО. Раннє втручання може значно полегшити корекційну роботу та допоможе дитині швидше досягти мовленнєвої норми.Дякуємо, Шишлівський ЗДО за теплий прийом і активну участь.
09:28 04.04.2025
Сьогодні, 2 квітня , з нагоди Міжнародного дня розповсюдження знань про аутизм, фахівець ІРЦ Ольга Михаць провела просвітницький захід на тему «Загадка третього тисячоліття «Діти дощу»» для педагогічних працівників Коритнянського ЗДО. За даними ВООЗ, 1 дитина зі 100 має розлади аутистичного спектра. Ознаки аутизму зазвичай з’являються у віці 2-3 років, інколи — раніше. Зверніть увагу і повідомте лікаря, якщо: дитина виставляє іграшки чи інші предмети в ряд і засмучується, коли порядок змінюється; у вашої дитини відчутне порушення мови чи дитина розмовляла і потім різко перестала; дитина постійно бавиться іграшками однаково;дитина не дивиться в очі, інколи дивитися скоса чи крізь людину;дитина фокусується на окремих предметах, згодом — здатна до гіперфокуса на одній-кількох темах, що цікавлять;у дитини немає емоційного контакту з іншими людьми, передусім з батьками; дитина усамітнена, а серед інших людей відчуває тривогу;невдачі спричиняють у дитини спалахи гніву;зумовлені надмірною стимуляцією чи новою ситуацією спалахи невгамовної поведінки (поганий настрій, лють, істерика) чи повного стишення та апатії не згасають годинами;дитина робить одне й те саме тривалий час — повторює одне слово, бігає по колу, розгойдується з боку в бік тощо.
14:03 02.04.2025
Просвітницький захід на тему « Гіперактивна дитина в родині. Шляхи взаємодії»
Сьогодні, 28 березня, фахівець ІРЦ, психолог - Ольга Михаць провела просвітницький захід на тему « Гірерактивна дитина в родині. Шляхи взаємодії» для педагогічних працівників Розівського ЗДО. Існує МІФ: гіперактивність - це ТИМЧАСОВЕ ЯВИЩЕ І З ВІКОМ ВСЕ МИНЕ САМЕ ПО СОБІ. ПРАВДА: у людей, які мають гіперактивний розлад із дефіцитом уваги в дитинстві, у 70–80 % випадків він спостерігається і в дорослому віці. І тільки у 20 % із них симптоми цього захворювання стають непомітними. У підлітковому віці рухова гіперактивність зазвичай минає, але нездатність до навчання, брак уваги, труднощі зосередження і самоорганізації у більшості дітей зберігаються. Необхідно говорити на такі теми, поширювати інформацію серед батьків, педагогів та всіх людей, адже цей розлад стосується ВСІХ НАС, навіть якщо ні у вас, ні у ваших близьких не спостерігається РДУГ.09:56 28.03.2025
Сьогодні, 13 березня, фахівець (логопед) Інклюзивно-ресурсний центр Холмківської сільської ради Валерія Анатоліївна, провела просвітницький семінар на тему «Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку. Вікові норми, червоні прапорці» для педагогів Сторожницького ЗДО. Ми обговорили важливі моменти, що стосуються розвитку мовлення, мовленнєву компетенцію, яка складається з фонетичної, лексичної, граматичної, діалогічної та монологічної складових. Також зупинились на порядку введення синтаксичних одиниць у процесі онтогенезу (слово, словосполучення, речення) і означили окремо специфіку розвитку мовлення в дітей, віком 3, 4, 5 та 6 років. Основну увагу зосередили на червоних прапорцях в розвитку мовлення, які можна помітити вже у 24-36 місяців і які можна корегувати, вчасно звернувшись до відповідного фахівця. Окрім просвітницького заходу для педагогів, фахівчиня провела цікаве заняття з вихованцями у вигляді артикуляційної гімнастики та познайомила діток з «зайчиком-вухастиком». Дякуємо, Сторожницький ЗДО, за теплий прийом.
15:54 13.03.2025
Просвітницька робота на тему «Сенсорна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами»
Сьогодні, 7 березня, ми продовжуємо активно розвивати тему сенсорної інтеграції. Фахівець Інклюзивно-ресурсний центр Холмківської сільської ради , реабілітолог, ерготерапевт, фахівець з сенсорної інтеграції Габорець Яна провела ознайомчий семінар на тему «Сенсорна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами». Сьогодні нас тепло зустрів Коритнянський ЗДО, де спільно з педагогами обговорили важливу тему сенсорної інтеграції. Сенсорна інтеграція особливо важлива для розвитку дітей дошкільного віку У цьому віці діти активно пізнають світ через свої сенсорні можливості. Розвиток психомоторики та сенсорних процесів у цьому віці є основою для успішного навчання та адаптації в майбутньому. Різноманітні ігри та вправи, спрямовані на розвиток сенсорної інтеграції, допомагають дітям краще орієнтуватися в навколишньому світі, покращують їхні здібності до самостійності, зміцнюють зв’язок між мозком і тілом. Це сприяє гармонійному розвитку дитини та формуванню її позитивної взаємодії з оточуючими. Отже, сенсорна інтеграція дошкільнят має величезне значення для їхнього розвитку. Розвиток психомоторики та сенсорних процесів у ранньому дитинстві сприяє формуванню навичок, необхідних для успішного життя та навчання. За допомогою різноманітних ігор і вправ, що базуються на сенсорній інтеграції, батьки та педагоги можуть допомогти своїм дітям розкрити свій потенціал і досягти найкращих результатів у всіх сферах життя.14:15 07.03.2025