Просвітницький захід на тему «Сенсорна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами» для педагогів Сторожницький ліцей.
Сьогодні, 28 квітня, фахівець ІРЦ, реабілолог, ерготерапевт, фахівець з сенсорної інтеграції Яна Габорець, провела просвітницький захід на тему «Сенсорна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами» для педагогів Сторожницький ліцей. Знати про сенсорну інтеграцію дітей з особливими потребами важливо вчителям у школах з кількох причин:
Розуміння поведінки: Діти з порушеннями сенсорної інтеграції можуть реагувати на звуки, світло, дотики або інші стимули інакше, ніж їхні ровесники. Вчитель, який це розуміє, не сприйматиме такі реакції як “непослух” чи “лінощі”, а як прояв особливостей розвитку.
Адаптація навчального середовища: Знання основ сенсорної інтеграції допомагає створити безпечне, комфортне і сприятливе середовище для навчання — наприклад, зменшити кількість сенсорних подразників у класі або запропонувати дитині спеціальні стратегії для саморегуляції.
Підвищення ефективності навчання: Якщо вчитель розуміє, як дитина сприймає і обробляє інформацію, він може підбирати відповідні методи навчання, які сприятимуть кращому засвоєнню матеріалу.
Підтримка емоційного стану учня: Діти з сенсорними труднощами часто переживають тривогу або стрес у незвичних чи перевантажених умовах. Вчитель, який враховує ці особливості, допомагає дитині почуватися більш захищеною і впевненою.
Покращення комунікації та соціалізації: Правильне розуміння сенсорних особливостей дозволяє краще організовувати групові заняття, інтегрувати дитину в колектив і сприяти її соціальній адаптації.
Співпраця з фахівцями та батьками: Знання термінів і базових принципів сенсорної інтеграції полегшує спілкування з психологами, терапевтами та родиною дитини, допомагаючи разом планувати ефективну підтримку.
Дякуємо за співпрацю.