A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Холмківської сільської ради
Ужгородського району Закарпатської області

КРОКИ ДО ВЕРШИНИ МАЙСТЕРНОСТІ : МЕНТОРИНГ І НАСТАВНИЦТВО

Дата: 20.04.2023 20:55
Кількість переглядів: 314

КРОКИ ДО ВЕРШИНИ МАЙСТЕРНОСТІ :МЕНТОРИНГ І НАСТАВНИЦТВО

Україна рухається шляхом забезпечення якісної освіти та адаптації до європейського освітнього процесу .  Тому питання наставництва потребує нових підходів з огляду на запровадження педагогічної інтернатури в школах. 
Зважаючи на це, зустріч з людьми, які готові на практиці  реалізовувати інструменти забезпечення якості освіти – важливий крок.  Сертифіковані ментори - наставники, Надія Ласько, Вікторія Юрчук, Оксана Дацюк (котрі пройшли навчання у Словаччині ) провели першу зустріч  для 16 молодих педагогів Холмківської громади у рамках пілотного проекту "Наставництво/менторинг у школі" на базі Сторожницького ліцею.

З вітальним словом перед гостями  виступила  директор  Комоній Л.І., ознайомила з роботою ліцею та представила оргаізаторів тренінгу.

Заступник начальника відділу освіти Холмківської сільської ради Ганич О. В. розповіла, що підтримка молодих педагогів у громаді є одним із пріоритетних напрямків і включає, окрім професійної підготовки, ще й матеріальну складову. Відділом освіти спільно з депутатським корпусом Холмківської сільської ради розроблено та затверджено програму "Молодий педагог" на 2023-2025, яка передбачає виплату щорічної матеріальної допомоги молодим педагогам.

Василишина О.С., заступник директора Сторожницького ліцею, розповіла, що явище наставництва в різних сферах суспільного життя нарешті знайшло своє практичне втілення у нашій системі освіти.  Розкрила суть визначальних ознак менторства і наставництва Ласько Н. Ф.

У доброзичливій, невимушеній атмосфері, яку створили Юрчук В.Т. та Дацюк О.В., молоді педагоги  активно брали участь в інтерактивних вправах. Творчо і креативно підійшли до  "ідентифікації " особистості сучасного вчителя, працюючи в групах, визначили його  ключові ознаки, серед яких професійна мобільність, креативність, ініціативність, толерантність. Методом самоаналізу молоді педагоги  визначали своє "місце" на шляху до вершини майстерності. А, написавши "таємного листа", вказали, які перепони ще  слід подолати, щоб опинитися там (на вершині).

Результати проведеного анонімного  анкетування  підтвердили актуальність   і доцільність впровадження системи педагогічної інтернатури, бажання вчителів мали поряд менторів - наставників. Молоді педагоги готові до співпраці з наставниками , мають бажання рухатися вперед, бо розуміють, що зростання й розвиток вчителя – це спільна мета і для наставника, і для самого вчителя-початківця. 
На завершення,  учасники "пекли" піцу, спільно "смакуючи" підсумок-рефлексію  заходу. Молоді вчителі дійшли висновку, що потребують допомоги в орієнтирах свого педагогічного зростання, пошуках мотиваційних форм і методів роботи й  розуміють, що з цим усім можна звернутися до ментора-наставника. 
Отже, педагоги Холмківської громади готові до змін!
Перші кроки зроблені!

Далі буде...


« повернутися

Вхід для адміністратора