A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Холмківської сільської ради
Ужгородського району Закарпатської області

Співпраця із Закарпатським ІППО

Дата: 19.08.2022 11:04
Кількість переглядів: 331

Гаджети в освітньому процесі

Фото без опису

18 серпня відбувся обласний семінар (онлайн) для вчителів хімії „Сучасні ґаджети та хмарні сервіси в освітньому процесі з хімії". Захід проводився у співпраці з відділом освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області. У роботі взяли участь 56 освітян краю, які прагнуть опановувати сучасні форми і методи проведення навчальних занять з використанням онлайн сервісів.
Розпочав роботу семінару О.М. Голомб, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін. Він загострив увагу учасників на факті, що технічний прогрес стрімко змінює життя людства й освітній процес повинен бути вибудуваний з урахуванням цих фактів. Сучасні гаджети надають багато переваг в освітньому процесі й їх необхідно використовувати. Завдяки їм можна отримати вільний доступ до будь-якої інформації за одну хвилину, комунікувати з усіма учасниками освітнього процесу. Вони часто використовуються учнями в якості органайзерів, де можна внести розклад занять, робити нагадування, помітки та записувати домашнє завдання. Вільний доступ до інформації, легкість комунікації між викладачами та учнями. За допомогою гаджетів ми можемо здійснити віртуальну подорож, побувати у будь-якій країні, провести віртуально чи переглянути відео найскладніших і небезпечних експериментів, побачити увесь світ лише натиснувши одну клавішу! І цими перевагами ми зобов'язані послуговуватися задля реалізації освітніх цілей у викладанні хімії.
В.М. Орос, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО, к.ф-м.н., доцент, заслужений учитель України, поінформував учасників семінару про розвиток використання хмарних технологій при реалізації колективного інтелекту. Він дав вичерпне поняття колективного інтелекту, аргументував його переваги та застосування в різних галузях. Зокрема Віктор Михайлович навів приклади використання технології колективного інтелекту для реалізації освітніх цілей та розв'язання конкретних експериментальних завдань хімічного змісту.
О.В. Ганич, в.о. заступника начальника відділу освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, старший учитель, інформувала учасників про технології мобільного навчання – доповнена реальність AR (Augmented Reality) та про їх практичне застосування в освітньому процесі з хімії як онлайн так в офлайн навчанні. Олена Василівна продемонструвала колегам реальні способи використання кількох хмарних сервісів для реалізації освітніх цілей.
О.І. Головчук, учитель хімії та біології Лужанського ЗЗСО І-ІІІ ст. Великобичківської ОТГ, учитель-методист, наголосила, що мета діяльності сучасного вчителя – створення комфортних умов для набуття кожним учнем предметних і ключових компетенцій для життя, діяльності, здобуття подальшої освіти. Використання візуалізації в хімії за допомогою інфографіки є ефективним засобом підвищення якості уроку. По-перше, з фізіологічних причин, адже 90% інформації людина отримує через зорові відчуття. По-друге, з психологічних: сучасна шкільна молодь народилася й зросла у світі, насиченому інтенсивними інформаційними потоками, що сформувало нові способи сприйняття інформації та оперування нею. Це сприятиме впровадженню діяльнісного підходу в освітньому процесі, формуванню та розвитку як предметних так і ключових компетентностей здобувачів освіти. Олеся Іванівна продемонструвала методику використання інфограм на різних етапах освітнього процесу з власного телеграм-каналу та люб'язно поділилася доступом до матеріалів.
Учасники семінару високо оцінили важливість заходу та гармонійне поєднання теоретичних відомостей про сучасні освітні ресурси з їх практичним застосуванням. Висловили щиру подяку організаторам та спікерам семінару.

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

За матеріалами  ЗІППО


« повернутися

Вхід для адміністратора